ALLUXITY
ABSOLUTNÍ KVALITA & DOKONALÝ DESIGN
Made in Denmark
Naše filozofie
Pokud se ponoříte do historie zesilovačů s vysokou věrností, všimnete si společné charakteristiky: byly obvykle velké a neskladné. To nemusí být nutně špatně. Vyzařovalo z nich kouzlo a charisma a působily robustním dojmem, který se dnes jen těžko hledá. Řemeslné zpracování, které bylo do těchto zesilovačů vloženo, bylo ohromující.
Audiofilové považují mnohé ze starších zesilovačů za legendy a některé mohou dokonce konkurovat těm, které jsou považovány za „nejlepší“ současné generace.
Bohužel však ve společnosti Alluxity máme pocit, že v průměru se průmysl od řemeslného zpracování odklonil. Výrobky prošly industrializací, což se podepsalo na kvalitě provedení a zároveň se k tomu přidala obrovská přirážka.
Otázky, které si klademe před návrhem výrobku
Při brainstormingu během procesu navrhování je třeba zodpovědět mnoho zásadních otázek, ale dvě nejdůležitější jsou: „Jaké problémy řešíme?“ a následně „Kdo je náš ideální uživatel?“.
Problém 1:
Když se lidé začínají stále více zajímat o design interiéru, stává se mnohem větší výzvou vměstnat velké a objemné zesilovače do výzdoby jejich obytného prostoru.
Problém 2:
Přestože stále více lidí poslouchá více hudby než kdykoli předtím, mnozí nemají ani ponětí, jak dobře může jejich hudba znít. Mnozí se také domnívají, že by rozdíl v kvalitě zvuku stejně nepoznali. To však vůbec není pravda. Příčinou je nedostatečné vzdělání v oblasti dobrého zvuku.
Problém 3:
Špičkové audio produkty se pravidelně stávají cenově nedostupnějšími, zatímco low-endové produkty se stávají spíše „lifestylovou“ volbou s nižším výkonem. Uprostřed není moc na výběr, co by drželo krok s novou érou moderních integrovaných technologií a zároveň zůstalo věrné zvukové kvalitě (jak by to někteří nazvali) Zlaté éry high fidelity.
Jak tedy tyto problémy vyřešit?
Začneme tím, že si položíme druhou otázku, kdo je náš ideální uživatel, a podíváme se, jak to ovlivňuje jednotlivé problémy.
Podle některých průzkumů je většina audiofilů ve věku mezi čtyřiceti a šedesáti lety. I když se občas setkáváme s audio nadšenci ve věku dvacet a třicet let, popularita hi-fi již mnoho let klesá. Bylo by tedy snadné říci, že náš ideální uživatel patří mezi čtyřicátníky až šedesátníky, ale to neřeší problém poklesu zájmu budoucích posluchačů. Jak tento problém řešit?
Navrhování výrobků vhodných pro domácnost
Jsme přesvědčeni, že je třeba dostat hi-fi do domácností a představit nové generaci svět kvalitního zvuku. Potřebujeme nekomplikované výrobky, které využívají výhod minimalismu s jednoduchým, moderním designem a silnými, rovnými liniemi. Výrobky, které se intuitivně používají a podporují moderní streamování, ale nevzdávají se pocitu a zvuku skutečného přehrávání hi-fi. Měly by být dostatečně malé, aby se vešly na poličku, dobře vypadat v domácnosti a být dostatečně pevné, aby oslovily i toho nejnáročnějšího uživatele. Musí zapadat do životního stylu uživatele, nikoli jej přebírat.
Pokud se nám to podaří, pomůžeme přiblížit svět vysoce výkonné reprodukce zvuku novým a mladším generacím.
Navrhněte výrobek, který budou lidé chtít poslouchat
Lidé se učí zkušenostmi a díky zkušenosti s vysoce kvalitním zvukem může každý poznat rozdíl mezi průměrným a dobrým zvukem. Ať už to ví, nebo ne, každý slyší rozdíl mezi dobrým a špatným zvukem, ale většina z nich nikdy nezažila skutečné hi-fi. Možná si toho zpočátku ani nevšimnou. Věříme však, že jakmile si člověk na kvalitní zvuk jednou zvykne, není možné se vrátit zpět. Pokud jim poskytneme nejlepší zvuk, jaký kdy slyšeli, budou ho chtít poslouchat co nejčastěji a vzdělávat se přitom (i ostatní).
Tímto způsobem děláme hi-fi žádoucím. Lidé poslouchají hudbu více než kdy jindy, a pokud jim můžeme ukázat dobrý zvuk, budou ho chtít poslouchat navždy.
Design a konstrukce za férové ceny
Žijeme ve světě, kde je většina výrobků navržena a optimalizována pro velkosériovou výrobu. Například chytré telefony se montují v milionech kusů a celé montážní linky se staví výhradně pro konkrétní model smartphonu. Když přijde na trh nový model, montážní linky se sešrotují a postaví se nové.
Protikladem kvantity je kvalita, která je často výsledkem cílevědomého řemeslného zpracování. Jsme přesvědčeni, že k dosažení našich cílů je třeba najít střední cestu mezi optimalizovanými výrobními zařízeními a kvalitou, kterou dokáže zajistit pouze zručný řemeslník.
Velké investice do správného výrobního zařízení byly proto nutností a jsou klíčem k udržení našich nákladů pod kontrolou při zachování požadované kvality.
Veškerou elektronickou výrobu řídíme pod vlastní střechou. Vlastní výroba elektroniky má obrovské výhody. Od schopnosti rychle reagovat na potřebné změny, přes zkrácení dodacích lhůt a lepší skladové možnosti až po kompletní sledovatelnost a budoucí zlepšení výroby. Důvody výrobních vad nebo chyb lze poměrně snadno zdokumentovat a upravit v procesu návrhu nebo výroby, což nám umožňuje zlepšit každý aspekt všech našich výrobků s každou budoucí verzí desek plošných spojů, kterou vyrobíme.
Závěr – Náš cíl
Chceme, aby technologie High fidelity byla oblíbená. Chceme, aby lidé pochopili, co je to dobrý zvuk a jak může přispět k jejich životu. Chceme poskytovat solidní výběr zvukových zařízení, která dokonale zapadnou do obytného prostoru, aniž by jej ovládla, ale zároveň poskytnou zážitek, který dopřeje aktivním i pasivním posluchačům. Jinými slovy, chceme, aby se zvuk s vysokou věrností stal běžnou součástí domácnosti.
RECENZE VÝROBKŮ ALLUXITY
CENÍK ALLUXITY
MODEL | CENA |
---|---|
Int One mkII integrovaný zesilovač (standartní barva bílá, černá, modrá) | 269 990,- +26.000,- příplatek za barvu Titanium orange, nebo Titanium Grey. |
Pre Two mkII předzesilovač (standartní barva bílá, černá, modrá) | 299 990,- +26.000,- příplatek za barvu Titanium orange, nebo Titanium Grey. |
Power Two výkonový stereo zesilovač (standartní barva bílá, černá, modrá) | 239 990,- +26.000,- příplatek za barvu Titanium orange, nebo Titanium Grey. |
Mono One výkonové mono zesilovače (cena za pár) (standartní barva bílá, černá, modrá) | 569 990,- +39.000,- příplatek za barvu Titanium orange, nebo Titanium Grey. |